wtorek, 14 stycznia 2014

Urodzinki i ogłoszenie.

Nie, nie martwcie się. Ruki... Ruki żyje.

ZACZNIJMY JEDNAK OD CZEGOŚ INNEGO.
13 stycznia 2012 powstał mój blog, ma już dwa lata, dacie wiarę? Wiem, że od wakacji nic żem tu nie wrzuciła, ale... Ale się cieszmy! (Byłam pewna, że to 17, dlatego opóźnienie 1 dzień xD)
Chcę Wam podziękować, to takie miłe... Szczególnie, że dalej do mnie wypisujecie, że chapter kiedy. Miał być na wczoraj, ostatecznie na piątek. Nie obiecuję, raczej się nie wyrobię. Może mi się uda coś w ferie...
Mam mnóstwo nauki, bardzo długo leżałam w domu chora, ale nie tak chora, żeby pisać chaptery. Nie ogarniałam co się ze mną dzieje i 2 miesiące z głowy...
Ej, wiecie, że nie zamierzam porzucać bloga, nie? Bo nie mam takiego zamiaru. Jednak nie umiem się zebrać i czegoś napisać, a jak już to to jest takie... mdłe i wymuszone... bleeeee... Nie zamierzam wrzucać żadnych zapychaczy, bo będzie jeszcze gorzej. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie, choć troszkę, prawda...? Mam kryzys, że tak powiem.

A tak w ogóle to Was kocham.
Pomóżcie mi, bo ja już nie umiem się męczyć sama ze sobą i moją nieefektywnością...
A na razie poświętujmy urodzinki TRS!
~Ruki

13 komentarzy:

  1. Hej. Cieszę się, że żyjesz :)
    Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam życzyć wszystkiego najlepszego blogspotowi? XD
    A ty tam się ucz, a nie yaoice piszesz, o!

    OdpowiedzUsuń
  3. bedziemy czekac :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Naaah, My też Cię kochamy, zwłaszcza ja.~ ♥
    Czytam Twojego bloga od...1.5 roku? D: Uwielbiam Twój styl pisania i w ogóle, że robisz z Rukisia taką niedorajdę. ♥ Chcę aby w końcu Ru był z Reirei'em! :C
    Nio to tak: Wszystkieeego najlepszego, dużo weny i jeszcze więcej miziumiziu w yaoicach! ♥ Aby Ru w końcu był pewny, że kocha tylko Reirei'a i żeby żyli sobie szczęśliwi z upojnymi nocami, które będziesz opisywać, oczywiście. :3 No.
    Baardzo Cię kocham i jeszcze raz wszystkiego co najlepsze dla bloga! ♥
    ~~~Kukiś

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cię chyba zabije!!! Kocham twojego bloga najbardziej ze wszystkich innych, a ty co?! Ale i tak życzę weny i mam nadzieję, że jak najszybciej napiszesz coś nowego. Pozderki <3
    ~Marilyn

    OdpowiedzUsuń
  6. Awww! Tak się cieszę, że nareszcie się odezwałaś. Uwielbiam twój sposób pisania. Nie mogę się doczekać kiedy dodasz kolejny chapter *_* Mam nadzieję, że słodki Rukiś nareszcie będzie razem z seme swojego życia, Reitą i wszystkie erotyczne szczegóły z ich łóżkowego życia odpiszesz jak najdokładniej (jestem bardzo zboczony) hehehe... Życzę weny! ♥
    ~Manson

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że masz dużo zajęć i w ogóle ale błagam cie dodaj w końcu ten rozdział.Twój blog jest bardzo ciekawy i przez to nie mogę się doczekać dalszej części, ale ty nic nie dodajesz :c Nie bądź zła wiem, że takie marudzenie może być uciążliwe.Napisałaś, że następny rozdział dodasz jeszcze przed feriami, a jak nie dasz rady to po feriach.Ale ferie już dawno minęły, a chaperu nadal nie ma... Jestem tak ciekawa dalszych wydarzeń, czytam tego bloga już chyba setny raz i nadal i się nie nudzi.Wiem, że przepisywanie na kompa może być męczące, albo możesz nie mieć pomysłu na kontynuację i nie chcesz pisać na odwal się.Mam jednak nadzieję, że jednak masz już pomysł. Ubóstwiam twoje opowiadanie i nie wyobrażam sobie, że możesz je skończyć w takim momencie więc pisz dalej, proszę. Nie chcę cię za bardzo pospieszać, ale codziennie sprawdzam czy jest już kontynuacja, a tu nic! Wiem, że nie tylko ja to czytam i nie powinnam tak narzekać... Mam nadzieję, że będziesz miała czas i ochotę i w końcu to napiszesz. Będę czekać. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurwaaaa no kiedy to napiszesz?!!!!!!! Szybciej !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Proooszęęę, dodaj ten nowy rozdział. Kocham to opowiadanie i już troche na to czekam. Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Już kawał czasu czekam na kolejny chapter, a jego nadal nie ma ;-; Proszę, dodaj coś, Twoje opowiadanie jest jednym z moich ulubionych i nie mogę się doczekać czegoś nowego.
    Pozdrawiam i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. pisz pisz kobieto ja cie po prostu uwielbiam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  12. Minęło 7 lat, a ja nadal lubię czasami tutaj zajrzeć i sprawdzić czy coś się zmieniło z nikłą nadzieją ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za to, że komentujecie ;3 Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak ja to uwielbiam ;3 One mnie naprawdę napędzają, szczególnie jak w jeden dzień pojawia się ich ponad dziesięć, bo tak też się zdarzało ;D